onsdag 8 augusti 2012

Tredje dagens väntan

regn,reg, regn och så lite mer regn idag har ingen av oss gjort många knop. Sophie har underhållit sig själv idag med dataspel,tvtittande och lite mer. Själv passade jag på och rnsa lite och kasta lite vilket är otroligt skönt. Har blivit en del OS tittande idag också. Sophie tyckte jag skrek lite väl mycket under kanotracen och jag borde tänka på att uppföra mig....

Vi var idag bortbjudna på middag till Tomas och Yvonne (tusen tack ni vet vad vi behöver) och där fick vi som vanligt god mat och dryck och vi såg även Sverige spöa Danmark i handbollen och vi tjoade då med och Sophie skrattade åt oss.

Imorgon fyller Sophie 13 år och vi ska uppvakta henne det är hon mycket bestämd på. Det är inte så många hemma så vi blir en tapper liten skara till tårtan men hon är fullständigt nöjd med det. Hon har önskat sig pengar till en ny mobile får se vad det blir det berättar jag imorgon.

Ja vi har fortfarande inte hört något inte ens ett litet svar på mitt mail SOphie sa själv i morse att det börjar bli jobbigt att vänta jag vill bara att det är över och jag förstår det. Hon får mycket tankar och funderingar ju längre tiden går och vi läste på www.narkoswebben.se vilket vi ska göra för att veta vad som väntar när vi väl är på sjukhuset och det startar också mycket tankar. Sophie är en väldigt modig och duktig tjej som inte alltid visar vad hon egentligen känner men vi som känner henne ser och märker det. Så nu vill vi snälla bara få veta vad som gäller.



Moyamoya ser ut så här i hjärnan. Hur lätt är det att förstå att Sophies hjärna ser ut så? Kommer vi någonsin förstå varför hon drabbades?

Inga kommentarer: