torsdag 28 juni 2012

Tjugoandra dagen

ja vad ska man säga idag har det inte hänt så mycket alls,  Sophies kompis Tilda blev tyvärr sjuk igårkväll så hon blev hämtad av sin pappa men tjejerna hade hunnit med att umgås ett tag så det var roligt. Pelle och jag åkte iväg till jobbet 7.30 och Sophie och Emma sov gott. Jag hade bestämt mig för att inte ringa och kolla utan försöka vara som vanligt. Det var ruggit rörigt idag på jobbet jag skule göra allt administrativt typ traktamente,lönerapportering,förbereda och printa ut allt till Almedalen,boka resa till Norsjö för 3 och boka New York för 4 ja jag gjorde allt men gud vad jag är splittrad och ofokuserad, New York 28/8 -9/9 nu hoppas jag på att jag får sällskap efter den 5/9 i New York annars så får jag strosa runt alldeles ensam inte så roligt och hua jag måste flyga själv utan sällskap, ja jag hoppas att jag kommer iväg allt är ju inte säkert ännu eftersom vi inte vet var,när och hur operationen blir.
Sophie ringde typ 5 gånger idag hon ska få åka till Gotland och landet ikväll och hon tycker det ska bli så skönt sommarlov!
Jag kom hem lagade mat och stålsatte mig att gå igenom packning och vad tjejerna packat ner. Det enda jag såg till var att medicinen var med och höll lite förmaningar om vad som måste tänkas på. Nu är mamma och pappa och syster Johanna,Ulf  och Vilgot på Gotland så jag är relativt lugn, jag skulle ljuga om jag ska att jag var kolugn som ni förstår så kan man nog inte bli det inte just nu, men jag åker ju på söndag  och det är ju inte många dagar kvar.
Sophie Emma och Erik åker ikväll 21.05 och Håkan var snäll och skjutsade ner dem till Nynäshamn. Sebastian kom hem idag igen elen kommer inte igång förrän imorgon i hans lägenhet så lite middag samt låna tvättmaskinen ville han, man kan ju nästan tro att han flyttat hem igen.
Ja nu är huset tyst och vi väntar på fotbollen och plockat undan överallt är gjort eftersom imorgon blir huset städat. Tror även jag ska försöka hinna klippa mig imorgon och sedan ska jag på tjejmiddag vilket ska bli kul och lördag en heldag med Pelle, ja ibland är jag väldigt nöjd med livet fast jag tycker att jag fått en del käftsmällar och tycker inte jag behöver fler.

Inga kommentarer: