tisdag 16 februari 2016

Förvirrad och trött

Nu vet jag snart inte längre vad som stämmer.....

Jag skrev till Boston Children Hospital  och fick ju reda på att jag behövde namnen på läkarna. Jag skrev till sjukhuset och fick då reda på att man skickat second opinion till Bringham Hospital.

Jag fick då ta kontakt med sjukhuset igen och fick inget svar på en vecka.

I fredags fick jag svaret på vilka läkare Bengt skickat frågan till och hör och häpna till Dr Michael Scott och Dr Edward Smith på Boston Children Hospital.......Brevet finns i Sophies journal och jag begär ut det nu.

Men svaret finns inte såklart så det måste sköterskan påminna Bengt om.......

Så jag skrev till Boston Children Hospital igen och berättade vilka läkare som fått frågan och idag fick jag svaret jag måste ringa läkarna för de kan inte hitta det där heller.....

Rent ut sagt vad fan händer?

Imorgon ska jag begära ut Sophies journal och de sista bilderna på hennes MR och angio. Sedan tar jag kontakt med Försäkringskassan och ser vad vi kan göra. Vi får se om Dr Khan vill ta emot oss igen eller vad jag ska hitta på.

Hur kan man göra så häri läkarvården? Hur kan man behandla människor på detta sätt? Inte nog med att ens liv blir ett annat och man ställs in för svårigheter som jag verkligen inte önskar andra att behöva genomlida. Var ska man få hjälp och stöd från? Min ork är inte på topp just nu kan jag säga.

Just nu har vi det jobbigt hemma Sophie är supertrött,blek och har ondare än vanligt. Hon ha tryck i huvudet och mår illa. Hon har ju börjat trappa ut sarotenen vet inte om det beror på det, man är ju inte säker på att den ens hjälpt motvärken....Idag gick hon hem från skolan för hon orkade inte vara kvar.
Så ni som läser tips idéer på vad vi ska göra?
Sjukhuset vill ju inte att hon åker in och drogar ner sig så hon får vila.
Smärtkliniken vet inte vad de ska göra ännu eftersom deras arbete börjar när Sophie trappat ut medicinen.

Så lite förslag, hjälp,tips vad som helst jag börjar bli uttömd på idéer ........


Inga kommentarer: