onsdag 23 augusti 2017

Mitt första riktiga inlägg

Så det här blir alltså mitt första officiella blogginlägg på den här bloggen, vilket innebär att det kommer bli lite förändringar, jag kommer t.ex skriva mer om mitt vardagsliv än innan, för man lätt kan tro nu att jag bara är sjuka jag. Jag och ni som känner mig vet hur jag är och ni vet att moyamoya bara är en liten liten del av mig. Som ni säkert ser har jag ändrat design helt på bloggen också, tycker att denna design är mer jag.

Okej first things first, grekland var super, jag trivdes så bra där nere, mådde bra och levde ett helt normalt liv. Eller ja, så normalt det kan vara att jobba på nattklubb och jobba olagligt osv. Självklart har inte allt varje dag varit tip top, men i det stora hela så har det vart bra. Slänger in lite bilder från min tid där,så kan ni tänka er känslan.
























Det finns säkert 1000 bilder till,men jag vill prata om annat i det här inlägget också, så nu går vi över till nästa grej.

När jag kom hem så gick jag in i mitt rum för att lämna handväskan o lite så, men näpp för där var inga  av mina saker, så jag trodde först att mamma och pappa hade gjort ett "vuxenrum" till mig, men dom hade egentligen flyttat allt mitt in i ett annat,större rum och köpt en ny större säng och massa annat, bilder kommer hääär.












Det är verkligen superfint och sååå skönt med en stor säng!!

Jag har även haft både min första och andra utgång i sverige, vilket jag är lite besviken på, allt är så mycket mer "lagom" om man jämför mot rhodos och lagom känns tråkigt och vanligt. Men den första var i alla fall med två gamla kompisar, Ida och Mathilda, som för övrigt var nere på rhodos en vecka också. Men vi började på woken och där träffade jag typ halva världen kändes det som,men sen efter det så gick vi till solidaritet och fortsatt vårt festande.


Min andra utgång i sverige var i lördags när jag firade min 18 års dag med släkten, så utgången blev med Sebbe,Emma och kusin Alex samt en hel del kompisar, bland annat folk som jobbade på rhodos och turister från rhodos.


Jag har även klippt av håret, ca 10cm iaf, det blev super fint det med, inte så konstigt med världens bästa frisör.





Jag har även börjat skolan idag, vilket känns bra, jag hade ju helst av allt velat vara kvar på rhodos, men nu när jag ändå är här i stockholm så är det rätt skönt med lite rutiner.

Nu är det dax att sova igen hörrni gänget, så godnatt vänner💗





















Inga kommentarer: